A boldogságóra márciusi témája „Az apró örömök élvezete” volt, aminek a megvalósítása nehézségbe ütközött, mivel az iskolák - a járvány terjedése miatt - bezárásra kerültek, így az oktatás is ezt követően online formában történt. 

Ezek a foglalkozások pedig igazán csak akkor tudnak jól kiteljesedni, ha a játékok, feladatok és beszélgetések a tényleges jelenlét formájában történnek meg, mivel így feldolgozásra kerülhetnek a gyermekek megélt élményei és tapasztalatai, helyére kerülhetnek a rosszul értelmezett gondolatok, felfogások is. 

A 3. a. osztálynak sikerült azonban ezt a témát is feldolgoznia, ahol a tanulók elkészítették saját „örömleltárukat” s az őket foglalkoztató pedagógus megbízta őket azzal is, hogy gyűjtsék össze majd az otthoni tanulás ideje alatt azt, hogy milyen jó dolgok érik őket. A nevelő a feldolgozás során hangsúlyt fektetett arra, hogy a tanulók megértsék, hogy a boldogság alapvető része, hogy élvezni tudjuk az élet legapróbb örömeit is, de fontos, hogy mindezt a jelenben tegyük. 

Az öröm pedig minden pillanat része lehet, ha „valaki figyelmet szentel valaminek, legyen az akár egy fűszál”, s akkor „a dolog maga rejtélyes, bámulatos, leírhatatlanul pompás világgá változik.”     /Henry Miller/